Välkommen

Välkommen till Nydrätt racing . Vi sysslar med banracing och har Gelleråsen arena i Karlskoga som hemmabana.Vi kör en BMW M3 GTR.

måndag 15 september 2014

140915

Final SPVM på Falkenbergs motorbana

Det blev en ganska händelse rik helg med spännande & hårda race i dom flesta klasser.
Själv blev det en tredje plats för mig i race 1, Niklas Mårtensson kom 1:a och Thomas Larsson 2:a
Niklas vann även i race 2 och jag själv kom 2:a före 3:an Thomas Larsson som också bärgade 2:a platsen i totalen modsport 3. Grattis!
Lyckligtvis så räckte helgens placeringar till att jag själv slutade som total etta 1 modsport 3 -2014.
Jag vann också helgens hederspris, en kompressor från FINI, med motiveringen "Helgens värsta piruett."
Det tog hela startrakan innan jag lyckligtvis stannade ute på gräset, efter  att snurrat ett antal varv mitt framför huvudläktaren.Puh... Ingen träff i muren!

Jag vill också framföra ett stort tack till Dan Konradsson för all hjälp före, och under säsongen! Ovärderligt!
Tack också för all hjälp:  Elservice i Hallsberg, Örebro Ventilation & Värme, Träfräsarn Sweden AB. Naturligtvis också medtävlande, funktionärer, alla eldsjälar i SPVM, som gör sånt här möjligt!

Tack allihop!


Modsport 3, Vandringspris, Mitt i 1 år ;)

Total Vinnare av Modsport 3 -2014 samt även helgens hederspris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar